czwartek, 12 lutego 2009

Wróciłam :))))

Wróciłam a tu taka niespodzianka na mnie czekała
Aż 4 osoby nominowały mnie do wyróżnienia Kreativ Blog : Migot77, Molik, Rudlis, Noalia. To niesamowite i bardzo miłe, że tyle osób uważa mnie za osobę kreatywną. Dziękuję Wam jesteście kochane.

To zasady przyznania nagrody:
- umieszczamy logo na swoim blogu,
- wrzucamy namiar na bloga osoby, od której otrzymaliśmy nagrodę,
- nominujemy co najmniej 7 innych blogów,
- podajemy linki do owych blogów,
- nominowanym osobom zostawiamy komentarze z informacją o nominacji.


Tylko kogo teraz wybrać???? Chyba wszystkie osoby które mam w zakładkach dostały już to wyróżnienie. Nie wiem czy można się powtarzać w tej zabawie. Dla mnie wszystkie osoby które mam w zakładkach uważam za osoby kreatywne.


Czas na zaległości a nazbierało ich się co nie miara. Do tej pory pokazywałam tylko zajawki. Dziś mogę już pokazać rzeczy w całości bo doszły do nowych właścicieli.


Zresztą dziękuję wszystkim odwiedzającym moje kreatywne ogrody a szczególnie osobom zostawiającym komentarze. Wasze miłe słowa są balsamem dla duszy czasami mocno zakręconej dziewczyny takiej jak ja. Buziole dla Was ;******

Brak komentarzy: