wtorek, 1 grudnia 2009

Powrót ;)

Witam po bardzoooo długiej nieobecności aż normalnie wstyd 7 miesięcy milczenia... W końcu muszę uporządkować trochę te moje ogrody ;)
Niesamowite ja ten czas leci. Nawet się nie obejrzałam a już grudzień. W domu nadal!!! remontowo ( kto miał remont wie o co chodzi) poza tym moje życie ostatnio pozmieniało się conajmniej o 180 stopni i tak to wszystko jakoś razem spowodowało, że ciagle w biegu i cierpię na chroniczny brak czasu ;/
No mam nadzieję, że teraz już będzie lepiej. Co prawda powstawały prace i nawet dosyc sporo ale nawet nie zdążyłam wszystkiego obfotografować :(
Dziś parę rzeczy, które powstały, głównie kartek ale nie mogę pominąć faktu, że zaczęłam filcować :))))

Moje nowa miłość- filc :)))
pierwsze starcie ;)

No właśnie i jak tu znaleźć czas skoro tyle fajnych rzeczy można robić ;)
Od czasu dop czasu odwiedzałam Wasze blogi jednak nie zostawiałam komentarzy z braku czasu więc wybaczcie...

Dobra nie zanudzam. Ciekawe czy w ogóle ktoś tu jeszcze zagląda ;)

4 komentarze:

Hiro pisze...

Hehe, jak po cichu za bloga się zabrała,
Nawet nic nie napisała ... ;)

A to okrągłe skądś znam ;)

Pozdrawiam!

Lili pisze...

ja zaglądam:) odpisałam ci u siebie. a filcujesz bosko:)

julia pisze...

ja zaglądam :)

Besmted pisze...

Świetne zdjęcia
https://www.bartmetaco.pl/ogrody-zimowe-wroclaw.html