niedziela, 28 września 2008

Moja motywacja ;)

Blog miał powstać już parę miesięcy temu ale jakoś zawsze czasu brakowało. Niespodziewanym motorem napędowym w zalożeniu "Kreatywnych ogrodów" było odwiedzenie blogu Costy. Cudowne prace no i zabawa Candy. Nagroda jest niesamowita , taki wypasiony zestaw scrapowy. Warunkiem udziału w zabawie jest wpisanie komentarza na jej blogu z podaniem adresem swojego bloga oraz krótka wzmianka na swoim blogu o tej zabawie co teraz czynię. Szczegóły możecie zobaczyć http://costa-pasje.blogspot.com/2008/09/candy.html
Teraz chyba rozumiecie dlaczego dziś tak szybko poszło mi założenie bloga- komentarz trzeba wstawić do 20 ;)

3 komentarze:

Costa pisze...

ooo posheeee o posheee kobito napisz mnie na email swój adres bo nawet jeśli Ci sie nie poszczęści w losowaniu to i tak masz odemnie niespodziewajke ;D
adres na blogu... hhihi sama nie pamiętam nananananan

buziolllllllll

karola-2008 pisze...

Yupiiii pierwszy komentarz na blogu i to jaki.... z pięć razy czytałam i nie mogę uwierzyć- dostanę niespodziewajkę hurrrrraaaaaa
Och Costa ale poprawiłaś mi humor, mogłabyś teraz widzieć tego banana, który nie znika z mojej twarzy ;)

Buziulll

rudlis pisze...

Szczęściara :*