środa, 14 stycznia 2009

Przedłużony i to bardzo weekend decu ;)

Od ostatniego wpisu minął już ponad tydzień a ja dalej lakieruję to moje decu;( powoli mi to idzie no, ale cóż byle do przodu. Jeden wazoniko świecznik już podarowałam i nawet nie mam zdjęcia;(
Ostatnio byłam dość zajęta sprawami poza twórczymi, ale na chwileczkę zdążyłam wpaść do Babiego lata na kolejne scrapkowe spotkanie. Szkoda, że tym razem na tak krótko, ale zdążyłam nadziurkować sobie motylków, że hej;))) już kilka wykorzystałam na kartkach;) właśnie jedną kartkę też zrobiłam na spotkaniu, ale mogę pokazać tylko zajaweczka bo dziś pofrunęły na wymianę formową. Jak dziewczyną potwierdzą odbiór to pokaże w całości. Póki co to Wam musi wystarczyć.


Dziś była tak piękna pogoda, że po prostu nie mogłam się oprzeć by wybrać się na spacer. Poszłam z pieskiem ale dołączył do nas też kotek ;) Zobaczcie sami:



Życzę Wam fajnych, zimowo- bajkowych dni .

5 komentarzy:

noa-lia pisze...

Karola melduję się posłusznie :-) Zaciekawiona przedstawiona zajawką.
Pozdrówka zimowe ale cieplutkie.

Anonimowy pisze...

wolałabym ,żeby te dni były tylko bajkowe , bez zimowych......pozdrawiam
bajka
http://bajka-decoupage.blog.onet.pl/

rudlis pisze...

Jestem ciekawa Twoich karteczek na wymianę :)

annqaa pisze...

Ślicznie dziękuję za paczuszkę!!
Niestety nie będę na decu w poniedziałek:(...

Dorota pisze...

Ooooo, poznaję, to pierwsze to moje! Mam! Dostałam! Śliczne!