wtorek, 9 grudnia 2008

Niespodziewajka

Moja niespodziewajka do Bajki już dotarła więc mogę spokojnie ją pokazać- To notesik, scrapuszko, zakładki i serwetki -> takiej decumaniaczce jak Bajka z pewnością się przydają ;) scrapuszko już wcześniej pokazywalam więc nie będę Was nim teraz zanudzała. Pokazuję więc notesik.
Dziś dostłam też domki z wymiany forumowej jupiiii Dzięki dziewczyny są cudaczne ;*** Fotki niestety wstawię dopiero jutro bo dziś wróciłam dośc późno i nie bylo odpowiedniego swiatła by móc te skarby oładnie sfotografować.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

bardzo dziękuję za upominek , notesiki, zakładka ,serwetki są cudne. TA sowa tak mnie zaintrygowała, bo to przecież symbol mądrości.....
Powiedz Karola czy ten papier z tyłu notesu to własna produkcja? pytam , bo ostatnio czytalam jak w domowych warunkach można robić papier czerpany.
Bajka

karola-2008 pisze...

Bajeczko ten papier kupiłam. Sama zabieram się do zrobienia ale jakoś ciągle nie spróbowałam ;( Cieszę się, że upominek się podobał.