czwartek, 18 grudnia 2008

Wreszcie trochę czasu...

W ferworze przedświątecznych porządków i przygotowań nie miałam nawet czasu zaglądać na blog nie mówiąc już o pisaniu... zaległości się nazbierało... sama nie wiem od czego zacząć. Chyba pon kolei od wymiany ATCiakowej na forum scrappasion. Tematy były 3 Tryptyk, Czekolada, Origami. Oto jakie niesamowite i smakowite ATCiaki do mnie dotarły:



Następnie dostałam śliczny notes od Luny za udział w zabawie PIF. Dziękuję ;***




Dziewczyny, które zgłosiły chęć udziału w tej zabawie na moim blogu proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Po świętach postaram się i ja wysłać moje niespodziewajki do Was.


Kolejną niespodziankę dostałam od Ani Frani z wymiany na forum decoupage24. Dziękuję ;*** zresztą sami zobaczcie jaka śliczna choineczka:




W poniedziałek było kolejne spotkanie decu tym razem nietypowe bo robiliśmy z masy solnej wianki i aniołki. Mnie niestety wianek się nie udał a aniołka oddałam na kiermasz dla dzieciaków więc zdjęcie nie najlepszej jakości bo robione w sztucznym świetle kawiarni ( jeszcze nie ujarzmiłam mojego aparatu ;))


Dobra to tyle na dziś. Teraz zmykam na Wasze blogi by po nadrabiać zaległości ;))

Brak komentarzy: