wtorek, 2 grudnia 2008

Zimowe witraże

Po okresie problemów przy tworzeniu witraży (odchodząca taśma, odpadające szkiełka) nareszcie wracam do normy. Ostatnio na zajęciach stworzyłam gwiazdkę trójwymiarową, oraz zabawnego, zawadiackiego bałwanka. Bałwanek miał być "normalny" ale w trakcie lutowania zmieniałam koncepcję i trochę go po zmodyfikowałam, dodałam narty, kijki i wyszedł "mający problemy z jazda na nartach bałwanek" ;D muszę przyznać, że tak o wiele bardziej mi się podoba;) jest taki jakiś pocieszny. W każdym razie przynajmniej mnie się tak wydaje bo ilekroć na niego spojrzę to się uśmiecham. Zresztą oceńcie sami co o nim myślicie?



1 komentarz:

annqaa pisze...

Hej!!
Fajne rzeczy:D Kiedyś dostałam na Pola Nadziei kolorowe szkieuka od właściciela pracowni witraży:) ale chyba nikt ze szkoły nimi się nie zajął... popytam, może Ci troche przywiozę:)

Proszę Cię!! usuń te reklamy:( nie mogę oglądać zdjęć bo one mi je zasłaniają a nie mogę wyłączyć.

Pozdrawiam,
Ania