środa, 22 października 2008

Kartka z znaczkami ;)

Dziś obiecana kartka z wczoraj. Niestety nie mogę zamieszczać tu linka z tym niemieckim forum na którym są te konkursy bo trzeba być tam zalogowanym :(



Moje ostatnie dzieła witrażowe ;) Pierwsze prace w trójwymiarze kolorowych szkiełek. Jeszcze wiele nauki przede mną i ćwiczeń ale sprawia mi to ogromną frajdę :)


Poza tym dziś stworzyłam kolejny digiscrap. Muszę przyznać, że wzięło mnie na całego ;) Scrap zrobiony na wyzwanie na forum scrappassion. Trzeba było zrobić scrapa do cytatu: "A oczy tej małej jak dwa błękity..." A. Osiecka. Zdjęcie córeczki przyjaciółki jakoś tak bardzo spasowało. Zresztą zobaczcie sami. Korzystałam z zestawu That's So Tara Danielle Corbitt, z zestawu Soir d'ete by cecile, Rustic Marienne Wahlberg Design.

Brak komentarzy: