środa, 5 listopada 2008

Jesienne zabieganie

Jako, że pogoda ostatnio dopisuje to dużo czasu spędzam w ogrodzie na ostatnich przed zimą porządkach. Czasu zostaje mało na twórczości a jak mam robię to co nie mogę jeszcze Wam pokazać. Dziś wysłałam moje ATCiaki na wymianę z forum scrappasion. Tematy były 3: origami, tryptyk i czekolada. W przyszłym tygodniu powinnam dostać te ATCiaki z wymiany więc potem pokaże moje w całej okazałości. Dziś tylko zajawka ;)



Nadal wciąga mnie digi scrap. Zrobiłam ostatnio 2. Jeden dla moich ukochanych. cudownych przyjaciółek i drogi dla rozkosznego syna mojej dobrej koleżanki. Na razie ich nie pokazuję bo czekam na pozwolenie z ich strony- w końcu wykorzystałam ich zdjęciach ;)
Wreszcie dostałam te upragnione narzędzia do pergamano ale nawet nie mam czasu zbyt się nimi nacieszyć. Powstały tylko 2 kartki z których na dodatek nie jestem zadowolona ale cóż praktyka czyni mistrza ;) poza tym żeby nie było, że nic nie robię to je pokażę ;)))


Mam dla Was też kolejne namiary na słodkości w blogach candy ;)
W candy można wygrać, zresztą reszta też niczego sobie ;))) zobaczcie sami tu http://bevscrafts.blogspot.com/2008/11/whiff-of-joy-blog-candy.html.

Brak komentarzy: