środa, 26 listopada 2008

Wymiana ATC zakończona :))

Dla chętnych i ciekawych co i jak było na II Jarmarku Rzeczy Ładnych jeszcze krótki reportaż stworzony przez telewizję interaktywną com tv do zobaczenia tutaj . Poza tym krótki filmik z wernisażu witraży do zobaczenia tutaj. Kto nie był i nie widział niech żałuje ;)
Nareszcie mogę Wam pokazać ATCiaki, które dostałam na wymianę na forum scrappassion. Tematy były 3: święta, gotyk i orientalnie. W zabawie wzięła udział: Nutka, Czarne oczy, Pejton, Junka, Alina, Renny Berryboar, Rudlis i Drycha. Oto jakie cuda dostałam:

ATCiaki ułożone tematycznie:
święta:

gotyk:

orientalnie:

a tu według szalenie zdolnych twórców ;D :
Czarne oczy i Nutka:

Juunka i Pejton:

Alina i Renny Berryboar:

Rudlis i Drycha:


No i moje skromne wypocinki ;) :Oczywiście zrobiłam ich po 8 sztuk ale były prawie identyczne więc zdjęcie tylko 3 przedstawicieli ;D

Dziękuję wszystkim za super zabawę i te wszystkie cudne ATCiaki ;***

Jestem w trakcie tworzenia paru kartek pergamano- efekty jutro. Poza tym tworzą się niespodziewajki pocieszajki za udział w moim konkursie i w zabawie PIF. Dziewczyny proszę o cierpliwość ;) powoli zmierzam do mety ;D

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga :)

Zajrzyjcie również do carlzcardz, która ma dużoooo słodkości do rozdania- aż 4 szanse na wygraną :))) Losowanie już 29. więc się spieszcie. Kolejne smakołyki u Ribenaruby całkiem apetycznie wygląda to candy ;D. Losowanie 30.
No i jeszcze u Franmade . Losowanie 2. grudnia a są śliczne stempelki ;)

1 komentarz:

rudlis pisze...

Ateciaki boskie...wszystkie miałam w domu ...

Zapraszam na blog :) mam dla Ciebie wyzwanie:*