piątek, 7 listopada 2008

Moje zaległości...

Ostatnio pisałam, że jakoś czasu na tworzenie nie miałam. Do tego jakaś jesienna chandra mnie dopadła. Dziś jednak musiałam stanąć na wysokości zadania i skończyć butelkę na konkurs na forum decoupage24. Tematem był motyw z oliwkami na butelce. Jakoś tak się dzieje, że ostatnio wszystko na ostatni moment robię ;( nie dość, że nad tą butelką się pomęczyłam bo miałam swoją wizję a cóż wyszło jak wyszło. Do tego potem zrobić takie zdjęcia by oddawały tą ilość pracy, którą w nią włożyłam. W każdym razie zdjęcia poszły. Mam nadzieję, że nic nie pomyliłam i doszły. Już się nie mogę doczekać.
W każdym razie po akceptacji i pozwoleniu przyjaciółek pokazuję mój digi scrap, o którym już pisałam. Wykorzystałam w nim elementy z zestawu soir d' ete' by celine , Rustik by Marianne Wahlberg i papieru od Mitia.


Kolejny digiscrap na urodziny no już całkiem duży. Digi scrap życzeniami. Tutaj wykorzystałam elementy z zestawu Misfits Scrapz, That's So Tara Danielle Corbitt.

Brak komentarzy: