czwartek, 27 listopada 2008

Odkrywam siebie- 7 prawd

Zostałam wytypowana przez Rudlis do powiedzenia 7 prawd o sobie. No cóż ciężko myślę co by tu napisać. ...

1. Chyba od zawsze lubię jakieś robótki ręczne ale życie musiało zatoczyć wielkie koło bym mogła w tym twórczym, kreatywnym świecie odnaleźć siebie.
2. Te moje kreatywne poszukiwania i spełnienia są dla mnie lekiem na wszystkie problemy i ucieczką od czasami bardzo szarej i ponurej rzeczywistości. Dzięki tym poszukiwaniom ciągle się rozwijam a to z kolei powoduje, że ubogacam siebie a świat wokoło staje się taki kolorowy...
3. Dzięki twórczym spotkaniom, kreatywnym blogom poznałam wiele fascynujących osób pełnych pasji i radości życia.
4. Kiedy tworzę mam totalny bałagan w pokoju bo wszystko muszę wyciągnąć by było pod ręką- choć i tak zawsze potem czegoś szukam ;D
5. Lubię sprawiać innym niespodzianki i wywoływać uśmiech na twarzy... czasami wystarczy tak niewiele by inni poczuli się lepiej- czasami wystarczy uśmiech, czasami własnoręcznie zrobiona kartka, innym razem po prostu możliwość porozmawiania.
6. Uwielbiam ciasteczka korzenne i z ziarnami zbóż- po prostu pychotka ;)
7. Moim największym marzeniem jest podróż na daleki wschód- Japonia, Chiny ...

Teraz nie pozostaje mi nic innego jak wytypować 7 kolejnych osób do podobnych wyznań ;D
Oto one :
1. Annqaa
2.Luna
3.Kasia
4. Lili
5.Damurek
6.Ania z poddasza
7.Nataly

3 komentarze:

Danka M. pisze...

Karola, pozytywnie zakręcona dziewczyno - na moje 7 trzeba troszeczkę poczekać. Muszę się skupić a to ostatnio .... .

Luna77 pisze...

Dziękuję za wywołanie :)

Anonimowy pisze...

Dzięki za zaproszenie do zabawy.